Cosmetice Hoteliere – Alegerea setului potrivit

Cosmetice Hoteliere – Alegerea setului potrivit pentru a oferi oaspetilor dumneavostra un set de cosmetice hoteliere bogat in produse de calitate este cel mai bun mod de a-i face sa se simta rasfatați.

Oferirea unor produse cosmetice si accesorii hoteliere de inalta calitate, vor avea un impact major asupra clientilor, care vor percepe si restul serviciilor unitatii de cazare ca fiind la acelesi nivel de calitate.

Trebuie sa acordam cea mai mare atentie alegerii setului de cosmetice. Evaluand cu atenție nu numai tipul de produse si formatele acestora, ci si extractele naturale si proprietatile lor cosmetice.

Cosmetice Hoteliere - Alegerea setului potrivit
Cosmetice Hotel

Cosmetice Hoteliere – Alegerea setului potrivit este esentiala

A putea conta pe  extracte și formulari naturale este deja un mare avantaj. Cosmeticele pe baza de extracte naturale au avantajul că sunt  perfecte chiar si pentru pielea cea mai sensibila si delicata. In acest moment ramane sa decidem ce extracte naturale sa alegem.

Fiecare set de cosmetice hoteliere are propria identitate, cu proprietati cosmetice specifice și un parfum care îl caracterizează. Numai in lumina obiectivului de referinta va fi posibila selectarea celei mai bune propuneri.

Cum ne orientam in aceasta alegere? Depinde de mai multi factori :

Amplasarea hotelului. 

Există seturi de cosmetice hoteliere care pur și simplu amintesc de o anumită atmosfera. Sau par a fi facute special pentru anumite structuri. Un set de cosmetice cu sare de mare, de exemplu, va fi mai potrivit pentru hotelurile de langa mare, si mai putin pentru hotelurile de la munte. La fel cum un set cu plante va fi mai potrivit pentru unitati de cazare inconjurate de verdeata decat pentru hotelurile de lux din centrul orașului,

Nivelul structurii.

Un hotel de lux cu un centru de wellness trebuie sa se concentreze asupra produselor cosmetice care sunt mai asemanatoare tratamentelor estetice decat asupra produselor simple de curatare personala.

Sezonalitatea.

Daca iarna cosmeticele hranitoare cu o textura mai bogata sunt perfecte pentru protejarea pielii de frig, vara sunt de preferat produsele cosmetice mai proaspete, cu textura usoara si absorbtie rapida 

Parfumul

Ar trebui, de asemenea, luat în considerare. Daca clientela este în mare masura masculina, este mai bine sa nu oferim produse cu miros floral sau foarte dulce.

Clientela.

Dincolo factorii amintiti, ceea ce conteaza cu adevarat este sa va cunoasteti perfect clientela tipica. 

Setul de cosmetice trebuie ales si in functie de clientela, oameni de afaceri, care stau cel mult cateva nopti, sau familii cu copii care stau saptamani intregi in vacanta, sau pur si simplu turistii care vin sa se relaxeze in vacanta

Baia hotelului.

Culorile setului de cosmetice ales trebuie  sa se potriveasca cu  cele ale mobilierului si sa creeze o  combinatie placuta. Importanta este mentinerea unui  fir comun: dacă baia este ultra-modernă, stilul cosmeticelor trebuie sa reflecte această tendinta. Acelasi lucru este valabil si pentru baile rustice, cu mobilier si decoratiuni din stofa sau lemn.

Setul  de cosmetice, cu toate accesoriile sale, trebuie sa se potriveasca intotdeauna cu ambianta din baie .

Atentie la detalii!

Când vine vorba de seturi de cosmetice pentru hotel, oferirea unui produs suplimentar este deseori acel detaliu care castiga oaspetii. Pe langa sampon, balsam, gel de dus si lotiune de corp, sapunul si casca de dus completeaza propunerea intr-un mod optimSetul de toaleta pentru doamne, format din discuri demachiante, betisoare pentru curatat urechi, pila de unghii, imbogateste si imbunatateste setul de cosmetice.

Ambalajul trebuie sa anticipeze si sa comunice clientului ce va gasi in interior

Oferirea de produse cosmetice excelente nu este suficienta. Ambalarea este esentiala pentru a transmite o imagine pozitiva a structurii de cazare. Pentru aceasta, setul de cosmetice al  hotelului  trebuie să aiba, în primul rand, un stil grafic elegant si captivant.

Este esențial pentru promovarea produsului. După cum se spune, ochiul isi vrea partea lui. In special pentru produsele de infrumusețare si ingrijire corporala, imaginea transmisa joaca un rol cu ​​adevarat decisiv in  percepția clientului .

Ambalajul, de fapt, are în principal doua scopuri:  sa anticipeze si sa comunice identitatea produsului, dar si sa transmita o idee de calitate, eleganta si rafinament, care merge mai departe de un simplu flacon. Grafica și stilul trebuie să fie în concordanta cu tipul de produs.

Fiecare ambalaj trebuie să se potrivească cu mobilierul și accesoriile din baie pentru a crea un mediu captivant si placut din punct de vedere estetic, in care oaspetele se poate relaxa.

Calitatea este esentiala

Calitatea este cea mai importanta caracteristica a produselor noastre, urmata de designul ambalajelor. Produsele noastre includ articole de toaleta pentru toate mediile de baie și pentru orice tip de client, cu o formula inovatoare si în stricta conformitate cu reglementarile europene actuale.

Cosmeticele noastre pentru hoteluri sunt imbogatite cu cele mai eficiente extracte naturale utilizate in domeniul cosmetic. Cum ar fi : ulei de masline, ulei de argan, polifenoli de struguri, aloe vera, sare de mare, celule stem de mar, ginko biloba, ceai verde.

Ceea ce reprezinta garantia calitatii si ospitalitatii, pentru oaspetii Dumneavoastra.

Riaas

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cos cumparaturi
Scroll to Top